Aktualności

powrót

25-30 listopada (2022-11-28)

Promocja na 3 modele tonerów (2022-08-22)

Skorzystaj z promocji na poniższe modele tonerów:

Oferta ważna do wyczerpania zapasów.

Czas Świąt Wielkanocnych (2022-04-14)

Zmiana godzin pracy OFFICE SUPPORT w okresie Świąt Wielkanocnych:

15.04.2022 r. (Wielki Piątek) – zamówienia przyjmujemy do godziny 13:00
18.04.2022 r.  (Lany Poniedziałek) – nieczynne

Od wtorku - 19 kwietnia pracujemy normalnie, w godzinach 8:00 – 16:00.

Nie pracujemy w dniach 6-7 stycznia (2022-01-04)

Święto Trzech Króli coraz bliżej, a 6 stycznia jest dniem wolnym od pracy. W tym roku Trzech Króli wypada w czwartek, i wielu z nas kusi perspektywa długiego weekendu. Dlatego zdecydowaliśmy, że również 7 stycznia firma będzie nieczynna.

Zmiana godzin pracy OFFICE SUPPORT w dniach:

  • 06.01.2022 r. (czwartek, Święto Trzech Króli) – nieczynne
  • 07.01.2022 r.  (piątek) – nieczynne


Od poniedziałku 10 stycznia pracujemy normalnie, w godzinach 8:00 – 16:00.

SUPER OKAZJA (2021-07-28)

 

Skorzystaj z promocji na toner W1106A z CHIPem marki My Office.

Do 8 sierpnia, możesz kupić go w okazyjnej cenie.

WIelkanocne życzenia (2021-04-01)

Niech Święta Wielkanocne będą czasem nadziei i niech przyniosą Państwu wiele szczęścia i radości, tak byście zawsze z ufnością spoglądali w przyszłość.

Życzy Zespół Office Support

Zmiana godzin pracy OFFICE SUPPORT w okresie Świąt Wielkanocnych:

  • 02.04.2021 r. (Wielki Piątek) – zamówienia przyjmujemy do godziny 13:00
  • 05.04.2021 r. (Lany Poniedziałek) – nieczynne

Od wtorku – 6 kwietnia pracujemy normalnie, od godziny 8:00 do godziny 16:00.

Black Friday (2020-11-27)

Tylko dziś! Topy sprzedażowe w wyjątkowej cenie przy zakupie minimum 30 szt. W tym:

 

  • Toner CB436A
  • Toner MLT-D111S
  • Toner CF244A

Więcej informacji znajdziesz u swojego opiekuna w Office Support

Nowe procedury przyjmowania zwrotów i reklamacji (2020-08-27)

Pragniemy poinformować, że od 1 września 2020 r. będą obowiązywać nowe procedury przyjmowania zwrotów i reklamacji, z tego powodu pojawią się również zmiany w regulaminie korzystania z Platformy B2B Office Support. Dla ułatwienia przygotowaliśmy również instrukcję prawidłowego pakowania zwrotów i reklamacji. Zmiana Regulaminu B2B Office Support nie będzie miała wpływu na zamówienia złożone do daty wejścia w życie zmiany Regulaminu.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem poczty elektronicznej biuro@officesupport.pl, lub pod numerem telefonu 572 873 834, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Klienci, którzy dokonali rejestracji Konta Klienta w Platformie B2B Office Support i wyrazili zgodę na kontakt w celach marketingowych, zostaną dodatkowo powiadomieni o zmianie Regulaminu przez informację przesłaną na adres poczty elektronicznej (adres e-mail) podany w formularzu rejestracji.

Otrzymaj zwrot (2020-07-01)

Zwrot

Zapraszamy do udziału w promocji „Otrzymaj zwrot z Office Support”. Wysokość zwrotu zależy od wysokości zrealizowanych zakupów w okresie trwania promocji.

WARUNKI PROMOCJI:

Warunkiem udziału w promocji jest zrealizowanie zakupów powyżej wyznaczonego progu. Skontaktuj się z Twoim Opiekunem w Office Support i sprawdź, jaki jest Twój minimalny próg zakupowy.

 

SZCZEGÓŁOWE ZASADY:

  1. Promocja skierowana jest do wszystkich firm dealerskich dokonujących zakupów w Office Support i regulujących terminowo swoje zobowiązania wobec Office Support.

  2. Promocja trwa od 01 do 31 lipca 2020 roku.

  3. Warunkiem udziału w promocji jest realizacja minimalnego progu zakupów, który jest indywidualny dla każdego klienta.

  4. Promocją objęte są wszystkie produkty, jakie można kupić w Office Support (tusze, tonery, kawa).

  5. Wysokość zwrotu zależna jest od kwoty netto skumulowanych zakupów w okresie trwania promocji.

  6. Maksymalny zwrot może wynosić 5%.

  7. Przyznawanie zwrotów następować będzie po zakończeniu promocji, maksymalnie do 14 dni roboczych.

Wysyłka tuszów i tonerów (2020-03-17)

Drodzy Klienci, od 17 marca 2020 r. wstrzymujemy możliwość osobistego odbioru zamówień w siedzibie firmy Office Support. Wysyłka tuszów i tonerów realizowana jest normalnie. Korzystamy z usług firm kurierskich GLS oraz UPS. Przypominamy, że towary zamówione do godz. 15:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego.