Aktualności

powrót

Nowe procedury przyjmowania zwrotów i reklamacji (2020-08-27)

Pragniemy poinformować, że od 1 września 2020 r. będą obowiązywać nowe procedury przyjmowania zwrotów i reklamacji, z tego powodu pojawią się również zmiany w regulaminie korzystania z Platformy B2B Office Support. Dla ułatwienia przygotowaliśmy również instrukcję prawidłowego pakowania zwrotów i reklamacji. Zmiana Regulaminu B2B Office Support nie będzie miała wpływu na zamówienia złożone do daty wejścia w życie zmiany Regulaminu.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem poczty elektronicznej biuro@officesupport.pl, lub pod numerem telefonu 572 873 834, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Klienci, którzy dokonali rejestracji Konta Klienta w Platformie B2B Office Support i wyrazili zgodę na kontakt w celach marketingowych, zostaną dodatkowo powiadomieni o zmianie Regulaminu przez informację przesłaną na adres poczty elektronicznej (adres e-mail) podany w formularzu rejestracji.

Otrzymaj zwrot (2020-07-01)

Zwrot

Zapraszamy do udziału w promocji „Otrzymaj zwrot z Office Support”. Wysokość zwrotu zależy od wysokości zrealizowanych zakupów w okresie trwania promocji.

WARUNKI PROMOCJI:

Warunkiem udziału w promocji jest zrealizowanie zakupów powyżej wyznaczonego progu. Skontaktuj się z Twoim Opiekunem w Office Support i sprawdź, jaki jest Twój minimalny próg zakupowy.

 

SZCZEGÓŁOWE ZASADY:

  1. Promocja skierowana jest do wszystkich firm dealerskich dokonujących zakupów w Office Support i regulujących terminowo swoje zobowiązania wobec Office Support.

  2. Promocja trwa od 01 do 31 lipca 2020 roku.

  3. Warunkiem udziału w promocji jest realizacja minimalnego progu zakupów, który jest indywidualny dla każdego klienta.

  4. Promocją objęte są wszystkie produkty, jakie można kupić w Office Support (tusze, tonery, kawa).

  5. Wysokość zwrotu zależna jest od kwoty netto skumulowanych zakupów w okresie trwania promocji.

  6. Maksymalny zwrot może wynosić 5%.

  7. Przyznawanie zwrotów następować będzie po zakończeniu promocji, maksymalnie do 14 dni roboczych.

Wysyłka tuszów i tonerów (2020-03-17)

Drodzy Klienci, od 17 marca 2020 r. wstrzymujemy możliwość osobistego odbioru zamówień w siedzibie firmy Office Support. Wysyłka tuszów i tonerów realizowana jest normalnie. Korzystamy z usług firm kurierskich GLS oraz UPS. Przypominamy, że towary zamówione do godz. 15:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego.

Przedsprzedaż w Black Weekend (2019-11-28)

Polecamy nowości, których nie znajdziesz w innej hurtowni. Tylko u nas możesz zarezerwować tonery z nowej dostawy.

Nie czekaj, bądź szybszy od innych i zamów je w wyjątkowo niskich cenach. Promocja obowiązuje w dniach 29.11.2019 - 2.12.2019

  • Toner My Office CRG054H zamiennik z CHIPem do drukarek Canon, w promocyjnej cenie 49,90 zł 99 zł
  • Toner My Office CF289A zamiennik do drukarek HP, w promocyjnej cenie 169 zł 259 zł
  • Toner My Office CF289X zamiennik do drukarek HP, w promocyjnej cenie 199 zł 279 zł

Jeśli chcesz zarezerwować tonery skontaktuj się z Twoim Opiekunem w Office Support.

Zbieraj nagrody z Office Support (2019-08-01)

Zapraszamy do udziału w promocji „Zbieraj nagrody z Office Support”, w której możesz otrzymać bony pieniężne Sodexo lub nagrody rzeczowe.

Wartość nagrody zależy od wysokości zrealizowanych zakupów w okresie trwania promocji. tj. od 1 do 31 sierpnia 2019.

Dowiedz się więcej i zpoznaj się z warunkami promocji: WARUNKI PROMOCJI

Otrzymaj puzzle w prezencie (2019-06-03)

Złóż zamówienie a puzzle otrzymasz gratis! Tylko dziś, tj. 3 czerwca 2019

Wiosenna promocja (2019-04-09)

Zakupy produktów marki My Office w okresie 10.04-21.06.2019 premiowane są gratisami*. W promocji biorą udział firmy, które na jednej fakturze zrealizują zakup produktów My Office w jednym z progów uprawniających do odebrania gratisu. W każdym przedziale zakupowym do wyboru jest jedna z dwóch nagród, zgodnie z poniższą tabelą.

PRZEDZIAŁY ZAKUPOWE:

Dowiedz się więcej i zpoznaj się z warunkami promocji: WARUNKI PROMOCJI

Stojak na tusze i tonery My Office (2019-04-09)

Kupując zestaw produktów My Office otrzymasz stojak na tusze i tonery GRATIS! W zestawie znajdziesz najbardziej popularne materiały eksploatacyjne do drukarek: HP, Brother, Epson, Canon i Samsung. Zestaw zawiera 74 zamienniki, w tym 15 kompletów tuszów i 19 tonerów.
 

Sprzedając produkty z zestawu możesz zarobić ponad 1100 zł !


Kilknij i sprawdż, jakie produkty znajdują się w zestawie LISTA PRODUKTÓW

Walentynkowy prezent (2019-02-08)

Walentynkowy Prezent

Do każdego zamówienia złożonego przez B2B Office Support, między 9 a 14 lutego dołączymy słodki prezent - Raffaello.