Zasady zakupów w hurtowni Office Support za pomocą Internetu.
Warunkiem składania zamówień online w hurtowni Office Support jest resjestracja na naszej platformie B2B
-
Rejestracja
- Kupujący składa zamówienie w firmie Office Support za pośrednictwem platformy B2B.
- Warunkiem zakupów w hurtowni internetowej Office Support, jest rejestracja nowego klienta, poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie http://b2b.officesupport.pl/pl/register.
- Dostęp do naszej platformy B2B nie jest automatyczny zaraz po zarejestrowaniu. Weryfikacja kontrahenta trwa do 3 dni roboczych. Po pozytywnej weryfikacji i aktywacji konta poinformujemy telefonicznie.
- Jednocześnie informujemy, że dostęp do plaformy hurtowej mają tylko firmy odsprzedające nasze produkty dalej. Platforma nie obsługuje klientów detalicznych.
- Zamówienia
- Sprzedawcą produktów znajdujących się w hurtowni jest firma Office Support z siedzibą w Zwycięctwa 8a, 42-624 Tąpkowice, NIP:645-234-32-91.
- Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z Regulaminem. Składając zamówienie Klient oświadcza, że rozumie i akceptuje treść regulaminu.
- Zamówienia, za pośrednictwem platformy B2B przyjamowane są 7 dni w tygodniu przez 24godziny.
- Zamówienia złożone w soboty, niedziele lub święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego.
- Minimalna wartość zamówienia nie jest wymagana.
- Faktura
- Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.
- Faktura wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Kupującego produkty są skompletowane i gotowe do wysyłki.
- Na życzenie Kupującego, możemy wydrukować i dołączyć do paczki z zamówieniem, fakturę przesłaną na platformę B2B przez Kupującego, na adres wskazany w zamówieniu.
- Ceny
- Ceny produktów znajdujących się w hurtowni internetowej Office Support są cenami netto i wyrażone w złotych polskich.
- Cena podana przy każdym produkcie jest wiażąca po potwierdzeniu zamówienia przez Handlowca.
- Rabat udzielany jest na prośbę Kupującego, który musi wykazać się stałą współpracą i obrotami na na poziomie, ustalonym z nadanym w platromie, opiekunem Kupującego.
- Hurtownia internetowa Office Support zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży.
- Płatność
- Kupujący może wybrać następujące formy płatności za zamówione produkty:
- płatność przy odbiorze - należność pobiera kurier
- przelew bankowy - na podstawie nr zamówienia lub faktury pro-forma
- przelew bankowy - płatność odroczona (opcja przyznawana po okresie próbnym, który polega na realizacji 3 zamowień za minimalną kwotę 300zł netto.
- W przypadku płatności z odroczonym terminem hurtownia Office Support przydzieli limit kredytowy, ustalany inydiwulanie i wyrażany w złotówkach.