Jak kupować

powrót

Zasady zakupów w hurtowni Office Support za pomocą Internetu.

Warunkiem składania zamówień online w hurtowni Office Support jest resjestracja na naszej platformie B2B

 

  1. Rejestracja

  • Kupujący składa zamówienie w firmie Office Support za pośrednictwem platformy B2B. 
  • Warunkiem zakupów w hurtowni internetowej Office Support, jest rejestracja nowego klienta, poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie http://b2b.officesupport.pl/pl/register.
  • Dostęp do naszej platformy B2B nie jest automatyczny zaraz po zarejestrowaniu. Weryfikacja kontrahenta trwa do 3 dni roboczych. Po pozytywnej weryfikacji i aktywacji konta poinformujemy telefonicznie.
  • Jednocześnie informujemy, że dostęp do plaformy hurtowej mają tylko firmy odsprzedające nasze produkty dalej. Platforma nie obsługuje klientów detalicznych.
  1. ​​Zamówienia
  • ​Sprzedawcą  produktów znajdujących się w hurtowni jest firma Office Support z siedzibą w Zwycięctwa 8a, 42-624 Tąpkowice, NIP:645-234-32-91.
  • Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z Regulaminem. Składając zamówienie Klient oświadcza, że rozumie i akceptuje treść regulaminu.
  • Zamówienia, za pośrednictwem platformy B2B przyjamowane są 7 dni w tygodniu przez 24godziny.
  • Zamówienia złożone w soboty, niedziele lub święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego.
  • Minimalna wartość zamówienia nie jest wymagana.
  1. Faktura
  • Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.
  • Faktura wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Kupującego produkty są skompletowane i gotowe do wysyłki.
  • Na życzenie Kupującego, możemy wydrukować i dołączyć do paczki z zamówieniem, fakturę przesłaną na platformę B2B przez Kupującego, na adres wskazany w zamówieniu.
  1. Ceny
  • Ceny produktów znajdujących się w hurtowni internetowej Office Support są cenami netto i wyrażone w złotych polskich.
  • Cena podana przy każdym produkcie jest wiażąca po potwierdzeniu zamówienia przez Handlowca.
  • Rabat udzielany jest na prośbę Kupującego, który musi wykazać się stałą współpracą i obrotami na na poziomie, ustalonym z nadanym w platromie, opiekunem Kupującego.
  • Hurtownia internetowa Office Support zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży.
  1. Płatność
  • Kupujący może wybrać następujące formy płatności za zamówione produkty:
    • płatność przy odbiorze - należność pobiera kurier
    • przelew bankowy - na podstawie nr zamówienia lub faktury pro-forma
    • przelew bankowy - płatność odroczona (opcja przyznawana po okresie próbnym, który polega na realizacji 3 zamowień za minimalną kwotę 300zł netto.
  • W przypadku płatności z odroczonym terminem hurtownia Office Support przydzieli limit kredytowy, ustalany inydiwulanie i wyrażany w złotówkach.