Strona główna

powrót

Święta Bożego Narodzenia (2024-12-19)

Informujemy, że pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–16:00. Jednak od 24 do 26 grudnia oraz 1 stycznia nasz zespół będzie niedostępny ze względu na przerwę świąteczną i Nowy Rok. Dodatkowo 31 grudnia zamówienia realizowane będą do godziny 10:30. Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy i dziękujemy za wyrozumiałość. 

Szanowni Klienci, (2024-11-28)

Uprzejmie informujemy, że w piątek 29 listopada nasz zespół będzie niedostępny z powodu firmowego wyjazdu integracyjnego.

Z tego względu kontakt z nami oraz realizacja zamówień mogą być tego dnia utrudnione. Do pracy wracamy w poniedziałek, 2 grudnia, i niezwłocznie zajmiemy się wszystkimi sprawami.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za Państwa wyrozumiałość.

Przerwa świąteczna (2024-03-28)

Przerwa świąteczna

 

Zmiana godzin pracy OFFICE SUPPORT w okresie Świąt Wielkanocnych:

29.03.2024 r. (Wielki Piątek) – zamówienia przyjmujemy do godziny 13:00. W przypadku zamówień na produkty marki My Office zamówienia przyjmujemy do godziny 12:00.
1.04.2024 r.  (Lany Poniedziałek) – nieczynne

Od wtorku - 2 kwietnia pracujemy normalnie, w godzinach 8:00 – 16:00.

Święta Wielkanocne (2023-04-05)

Zmiana godzin pracy OFFICE SUPPORT w okresie Świąt Wielkanocnych:

07.04.2023 r. (Wielki Piątek) – zamówienia przyjmujemy do godziny 13:00. W przypadku dużych zamówień na produkty marki My Office zamówienia przyjmujemy do godziny 12:00.
10.04.2023 r.  (Lany Poniedziałek) – nieczynne

Od wtorku - 11 kwietnia pracujemy normalnie, w godzinach 8:00 – 16:00.

Przedsprzedaż (2023-03-23)

Jeśli chcesz zarezerwować tonery, skontaktuj się z Twoim Handlowcem w Office Support. Tylko u nas możesz zarezerwować tonery z nowej dostawy.

Nie czekaj, bądź szybszy od innych i zamów je w wyjątkowo niskich cenach:

  • Noname W1420A z CHIPem - 69,00 zł netto
  • MyOffice W1420 z CHIPem - 79,00 zł netto

W1420A (2023-02-20)

Ankieta satysfakcji klienta za 2022 rok (2022-12-21)

W trosce o zaspokojenie potrzeb i oczekiwań naszych Klientów prosimy o wypełnienie ankiety (jej wypełnienie zajmie ok. 5 minut). Jesteśmy przekonani, że pełna satysfakcja Klienta nie może być osiągnięta bez jego sugestii. Twoje opinie i uwagi zostaną wnikliwie przeanalizowane i będą pomocne w usprawnieniu działań firmy. Na odpowiedzi czekamy do 8 stycznia 2023 roku.

25-30 listopada (2022-11-28)

Promocja na 3 modele tonerów (2022-08-22)

Skorzystaj z promocji na poniższe modele tonerów:

Oferta ważna do wyczerpania zapasów.

Czas Świąt Wielkanocnych (2022-04-14)

Zmiana godzin pracy OFFICE SUPPORT w okresie Świąt Wielkanocnych:

15.04.2022 r. (Wielki Piątek) – zamówienia przyjmujemy do godziny 13:00
18.04.2022 r.  (Lany Poniedziałek) – nieczynne

Od wtorku - 19 kwietnia pracujemy normalnie, w godzinach 8:00 – 16:00.