Tylko dziś! Topy sprzedażowe w wyjątkowej cenie przy zakupie minimum 30 szt. W tym:
Więcej informacji znajdziesz u swojego opiekuna w Office Support
Pragniemy poinformować, że od 1 września 2020 r. będą obowiązywać nowe procedury przyjmowania zwrotów i reklamacji, z tego powodu pojawią się również zmiany w regulaminie korzystania z Platformy B2B Office Support. Dla ułatwienia przygotowaliśmy również instrukcję prawidłowego pakowania zwrotów i reklamacji. Zmiana Regulaminu B2B Office Support nie będzie miała wpływu na zamówienia złożone do daty wejścia w życie zmiany Regulaminu.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem poczty elektronicznej biuro@officesupport.pl, lub pod numerem telefonu 572 873 834, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
Klienci, którzy dokonali rejestracji Konta Klienta w Platformie B2B Office Support i wyrazili zgodę na kontakt w celach marketingowych, zostaną dodatkowo powiadomieni o zmianie Regulaminu przez informację przesłaną na adres poczty elektronicznej (adres e-mail) podany w formularzu rejestracji.
Zapraszamy do udziału w promocji „Otrzymaj zwrot z Office Support”. Wysokość zwrotu zależy od wysokości zrealizowanych zakupów w okresie trwania promocji.
WARUNKI PROMOCJI:
Warunkiem udziału w promocji jest zrealizowanie zakupów powyżej wyznaczonego progu. Skontaktuj się z Twoim Opiekunem w Office Support i sprawdź, jaki jest Twój minimalny próg zakupowy.
SZCZEGÓŁOWE ZASADY:
Promocja skierowana jest do wszystkich firm dealerskich dokonujących zakupów w Office Support i regulujących terminowo swoje zobowiązania wobec Office Support.
Promocja trwa od 01 do 31 lipca 2020 roku.
Warunkiem udziału w promocji jest realizacja minimalnego progu zakupów, który jest indywidualny dla każdego klienta.
Promocją objęte są wszystkie produkty, jakie można kupić w Office Support (tusze, tonery, kawa).
Wysokość zwrotu zależna jest od kwoty netto skumulowanych zakupów w okresie trwania promocji.
Maksymalny zwrot może wynosić 5%.
Przyznawanie zwrotów następować będzie po zakończeniu promocji, maksymalnie do 14 dni roboczych.
Drodzy Klienci, od 17 marca 2020 r. wstrzymujemy możliwość osobistego odbioru zamówień w siedzibie firmy Office Support. Wysyłka tuszów i tonerów realizowana jest normalnie. Korzystamy z usług firm kurierskich GLS oraz UPS. Przypominamy, że towary zamówione do godz. 15:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego.
Polecamy nowości, których nie znajdziesz w innej hurtowni. Tylko u nas możesz zarezerwować tonery z nowej dostawy.
Nie czekaj, bądź szybszy od innych i zamów je w wyjątkowo niskich cenach. Promocja obowiązuje w dniach 29.11.2019 - 2.12.2019
Jeśli chcesz zarezerwować tonery skontaktuj się z Twoim Opiekunem w Office Support.
Zapraszamy do udziału w promocji „Zbieraj nagrody z Office Support”, w której możesz otrzymać bony pieniężne Sodexo lub nagrody rzeczowe.
Wartość nagrody zależy od wysokości zrealizowanych zakupów w okresie trwania promocji. tj. od 1 do 31 sierpnia 2019.
Dowiedz się więcej i zpoznaj się z warunkami promocji: WARUNKI PROMOCJI
Złóż zamówienie a puzzle otrzymasz gratis! Tylko dziś, tj. 3 czerwca 2019
Zakupy produktów marki My Office w okresie 10.04-21.06.2019 premiowane są gratisami*. W promocji biorą udział firmy, które na jednej fakturze zrealizują zakup produktów My Office w jednym z progów uprawniających do odebrania gratisu. W każdym przedziale zakupowym do wyboru jest jedna z dwóch nagród, zgodnie z poniższą tabelą.
PRZEDZIAŁY ZAKUPOWE:
Dowiedz się więcej i zpoznaj się z warunkami promocji: WARUNKI PROMOCJI
Kupując zestaw produktów My Office otrzymasz stojak na tusze i tonery GRATIS! W zestawie znajdziesz najbardziej popularne materiały eksploatacyjne do drukarek: HP, Brother, Epson, Canon i Samsung. Zestaw zawiera 74 zamienniki, w tym 15 kompletów tuszów i 19 tonerów.
Sprzedając produkty z zestawu możesz zarobić ponad 1100 zł !
Kilknij i sprawdż, jakie produkty znajdują się w zestawie LISTA PRODUKTÓW