W trosce o zaspokojenie potrzeb i oczekiwań naszych Klientów prosimy o wypełnienie ankiety (jej wypełnienie zajmie ok. 5 minut). Jesteśmy przekonani, że pełna satysfakcja Klienta nie może być osiągnięta bez jego sugestii. Twoje opinie i uwagi zostaną wnikliwie przeanalizowane i będą pomocne w usprawnieniu działań firmy. Na odpowiedzi czekamy do 8 stycznia 2023 roku.
Skorzystaj z promocji na poniższe modele tonerów:
Oferta ważna do wyczerpania zapasów.
Zmiana godzin pracy OFFICE SUPPORT w okresie Świąt Wielkanocnych:
15.04.2022 r. (Wielki Piątek) – zamówienia przyjmujemy do godziny 13:00
18.04.2022 r. (Lany Poniedziałek) – nieczynne
Od wtorku - 19 kwietnia pracujemy normalnie, w godzinach 8:00 – 16:00.
Święto Trzech Króli coraz bliżej, a 6 stycznia jest dniem wolnym od pracy. W tym roku Trzech Króli wypada w czwartek, i wielu z nas kusi perspektywa długiego weekendu. Dlatego zdecydowaliśmy, że również 7 stycznia firma będzie nieczynna.
Zmiana godzin pracy OFFICE SUPPORT w dniach:
Od poniedziałku 10 stycznia pracujemy normalnie, w godzinach 8:00 – 16:00.
Skorzystaj z promocji na toner W1106A z CHIPem marki My Office.
Do 8 sierpnia, możesz kupić go w okazyjnej cenie.
Niech Święta Wielkanocne będą czasem nadziei i niech przyniosą Państwu wiele szczęścia i radości, tak byście zawsze z ufnością spoglądali w przyszłość.
Życzy Zespół Office Support
Zmiana godzin pracy OFFICE SUPPORT w okresie Świąt Wielkanocnych:
Od wtorku – 6 kwietnia pracujemy normalnie, od godziny 8:00 do godziny 16:00.
Tylko dziś! Topy sprzedażowe w wyjątkowej cenie przy zakupie minimum 30 szt. W tym:
Więcej informacji znajdziesz u swojego opiekuna w Office Support
Pragniemy poinformować, że od 1 września 2020 r. będą obowiązywać nowe procedury przyjmowania zwrotów i reklamacji, z tego powodu pojawią się również zmiany w regulaminie korzystania z Platformy B2B Office Support. Dla ułatwienia przygotowaliśmy również instrukcję prawidłowego pakowania zwrotów i reklamacji. Zmiana Regulaminu B2B Office Support nie będzie miała wpływu na zamówienia złożone do daty wejścia w życie zmiany Regulaminu.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem poczty elektronicznej biuro@officesupport.pl, lub pod numerem telefonu 572 873 834, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
Klienci, którzy dokonali rejestracji Konta Klienta w Platformie B2B Office Support i wyrazili zgodę na kontakt w celach marketingowych, zostaną dodatkowo powiadomieni o zmianie Regulaminu przez informację przesłaną na adres poczty elektronicznej (adres e-mail) podany w formularzu rejestracji.