Strona główna

powrót

W1420A (2023-02-20)

Ankieta satysfakcji klienta za 2022 rok (2022-12-21)

W trosce o zaspokojenie potrzeb i oczekiwań naszych Klientów prosimy o wypełnienie ankiety (jej wypełnienie zajmie ok. 5 minut). Jesteśmy przekonani, że pełna satysfakcja Klienta nie może być osiągnięta bez jego sugestii. Twoje opinie i uwagi zostaną wnikliwie przeanalizowane i będą pomocne w usprawnieniu działań firmy. Na odpowiedzi czekamy do 8 stycznia 2023 roku.

25-30 listopada (2022-11-28)

Promocja na 3 modele tonerów (2022-08-22)

Skorzystaj z promocji na poniższe modele tonerów:

Oferta ważna do wyczerpania zapasów.

Czas Świąt Wielkanocnych (2022-04-14)

Zmiana godzin pracy OFFICE SUPPORT w okresie Świąt Wielkanocnych:

15.04.2022 r. (Wielki Piątek) – zamówienia przyjmujemy do godziny 13:00
18.04.2022 r.  (Lany Poniedziałek) – nieczynne

Od wtorku - 19 kwietnia pracujemy normalnie, w godzinach 8:00 – 16:00.

Nie pracujemy w dniach 6-7 stycznia (2022-01-04)

Święto Trzech Króli coraz bliżej, a 6 stycznia jest dniem wolnym od pracy. W tym roku Trzech Króli wypada w czwartek, i wielu z nas kusi perspektywa długiego weekendu. Dlatego zdecydowaliśmy, że również 7 stycznia firma będzie nieczynna.

Zmiana godzin pracy OFFICE SUPPORT w dniach:

  • 06.01.2022 r. (czwartek, Święto Trzech Króli) – nieczynne
  • 07.01.2022 r.  (piątek) – nieczynne


Od poniedziałku 10 stycznia pracujemy normalnie, w godzinach 8:00 – 16:00.

SUPER OKAZJA (2021-07-28)

 

Skorzystaj z promocji na toner W1106A z CHIPem marki My Office.

Do 8 sierpnia, możesz kupić go w okazyjnej cenie.

WIelkanocne życzenia (2021-04-01)

Niech Święta Wielkanocne będą czasem nadziei i niech przyniosą Państwu wiele szczęścia i radości, tak byście zawsze z ufnością spoglądali w przyszłość.

Życzy Zespół Office Support

Zmiana godzin pracy OFFICE SUPPORT w okresie Świąt Wielkanocnych:

  • 02.04.2021 r. (Wielki Piątek) – zamówienia przyjmujemy do godziny 13:00
  • 05.04.2021 r. (Lany Poniedziałek) – nieczynne

Od wtorku – 6 kwietnia pracujemy normalnie, od godziny 8:00 do godziny 16:00.

Black Friday (2020-11-27)

Tylko dziś! Topy sprzedażowe w wyjątkowej cenie przy zakupie minimum 30 szt. W tym:

 

  • Toner CB436A
  • Toner MLT-D111S
  • Toner CF244A

Więcej informacji znajdziesz u swojego opiekuna w Office Support

Nowe procedury przyjmowania zwrotów i reklamacji (2020-08-27)

Pragniemy poinformować, że od 1 września 2020 r. będą obowiązywać nowe procedury przyjmowania zwrotów i reklamacji, z tego powodu pojawią się również zmiany w regulaminie korzystania z Platformy B2B Office Support. Dla ułatwienia przygotowaliśmy również instrukcję prawidłowego pakowania zwrotów i reklamacji. Zmiana Regulaminu B2B Office Support nie będzie miała wpływu na zamówienia złożone do daty wejścia w życie zmiany Regulaminu.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem poczty elektronicznej biuro@officesupport.pl, lub pod numerem telefonu 572 873 834, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Klienci, którzy dokonali rejestracji Konta Klienta w Platformie B2B Office Support i wyrazili zgodę na kontakt w celach marketingowych, zostaną dodatkowo powiadomieni o zmianie Regulaminu przez informację przesłaną na adres poczty elektronicznej (adres e-mail) podany w formularzu rejestracji.