Ogólne warunki przyjmowania zwrotów
Office Support nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub utracone korzyści spowodowane niewiedzą klientów, niewłaściwym i niezgodnym z warunkami eksploatacji urządzeń i materiałów eksploatacyjnych ich użyciem. Produkty podlegają zwrotowi w przypadku gdy doszło do pomyłki ze strony handlowca lub pracowników magazynu Office Support. Zwrot zakupionego towaru jest możliwy po uprzednim kontakcie i za zgodą Opiekuna handlowego Office Support. Zwroty przyjmowane będą wyłącznie w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.
Nie przyjmujemy zwrotów:
- towarów używanych, uszkodzonych przez klienta,
- towarów w zamiennych opakowaniach,
- towarów w uszkodzonym opakowaniu,
- towarów w nieopisanych (nr zgłoszenia) przesyłkach,
- towarów sprowadzanych na specjalne zamówienie klienta.
Procedura zwrotu:
- Od 1.09.2020 r. w celu dokonania zgłoszenia zwrotu klient ma obowiązek skorzystać ze zgłoszenia zwrotów przez Platformę B2B Office Support.
- Dokonanie zwrotu nie jest możliwe bez zgłoszenia, potwierdzonego nadaniem numeru zgłoszenia w Platformie B2B Office Support.
- Zwracany towar nabywca przesyła na adres: Office Support, 42-624 Tąpkowice, Zwycięstwa 8a. Koszty dostawy pokrywa Klient lub jeśli powodem zwrotu jest pomyłka po stronie Office Support koszty dostawy pokrywa Office Support.
- Zwracany towar powinien być nieużywany, zapakowany w fabryczne opakowania nieposiadające żadnych dodatkowych naklejek, czy opisów nienależących do Office Support.
- Na paczce w widocznym miejscu (uwaga: nie bezpośrednio na oryginalnym opakowaniu!), należy bezwzględnie umieścić nadany numer zgłoszenia.
- Przesyłka na czas transportu powinna być odpowiednio zapakowana i zabezpieczona. Za uszkodzenia powstałe w transporcie, w wyniku nieodpowiedniego zabezpieczenia przesyłki, odpowiada Klienta. Dotyczy to również sytuacji, gdy zwrot odbiera bezpośrednio Opiekun handlowy Office Support.
Czas rozpatrzenia zwrotu
- Korekta zostanie wystawiona dopiero po potwierdzeniu przyjęcia zwrotu na magazyn Office Support, maksymalnie do 14 dni roboczych.
Przejdź do Instrukcji prawidłowego zapakowania zwrotu